mekseelina 7 gün önce sezeryan doğum yaptım dikiş yerim hafif ödem şişmiş gibi dokununcada uyuşuk bir problem mi var yoksa normal mi acaba 🥰
anayimbenana__ mekseelina evet canım normal benim de öyleydi sormuştum doktoruma zamanla geçecek ödem demişti şiş durur biraz bu zamanlarda, geçmiş olsun 🌸
minikkizinminikannesi mekseelina şişlik iniyo bi süre sonra ama uyuşukluk hissi sanırım hemen geçmiyo, 2 ay oldu hala uyuşuk kesi yeri