Umutluluk yürümek mi lazımmış beni resmen kayseri fakültede yatağa bağladılar 6 aylık ölü doğum yaptım saatlerce suni sancı duvarlarda kanlı tırnak izlerim vardı , yürütmek ne demek çocuğu kendi kendime yatakta doğurdum gördüm o şekilde gelip alıp gittiler bebeği . İnsan yerine konmamıştım aah ah sizi yine doğumhaneye almıslar iki kisilik odaydı yanimda baskasi sanci cekiyordu onunkide ölü dogumdu …. aklıma geldi