Eylulardc Bebeğim 4 gün sonra 4 aylık oluyor inşallah normalde sütü mamayı yetiştiremezken şimdi sağdığım sütleri içmiyor azıcık içiyor diliyle itiyor.böyle bi durumu yaşayan ve sebebini bulan varmı yardım edin
Eminegokhan Eylulardc 4.ay atağı canm malesef hemen hemen bi ay kadar surcek iştahı kesiliyo sonra tekrar aclyo deli gbi sütü iciyo sonra yine kesiliyo iştah 2 3 kez kesilcek endişe edecek bsey yok saatleri uzatın 2 saatte bi mama veriyosanz bunu 3 saate ckartn
Sura_e Eylulardc endişelenme cnm 4. Ayda hemen hemen herkesin başına geliyor bizde yaşadık çözümü yatarak vermekte bulduk biz yatar pozisyonda içiyordu bizim kide diliyle iterdi ağlardı şimdi ama düzeldi Allah'a şükür