Gece olsun istemiyorum aksam 7 de başlıyor uyutmaya çalışma çabalarımız resmen uyumamak adina elinden geleni yapiyor sürekli olarak tepiniyor elleri kollari iki dakka durmazmi durmuyor saat 4 oldu hala sallıyorum ve arrik sinirden patlamak uzereyim hergun ayni hergun aynı sirf bu uykusu yüzünden ne dinlenebiliyorum ne kendisi dinlenebiliyor sürekli gece gunduz miz miz. Gunduz derseniz zten asla uyumuyor.denemedigim kalmadı artik kafayi yemek üzereyim 2 bucuk aylik yokmu cozumu olan😫😫😫😫