Tokattt Bugün üç ayımız yeni bitecek ama benim yavrum üşüttü 😞 boğazı çok hırıltılı öksürüyor balgam var kesin ama atamıyor hemen sizce neler yapabilirim ki ? Lütfen yardımcı olur musunuz ?
Nlngucluel Tokattt cnm öncelikle geçmiş olsun rabbim şifa versin inşallah bı doktora götür istersen erken önlem almak lazım bizimde öyle oldu bugün ateşte çıktı aniden gittim ve ilaç verdi buhar verdi tabi istemem inşallah olmaz rabbim yaşatmaz size
Tokattt Nlngucluel sağol canım sizede çok büyük geçmiş olsun götürdüm aslında bir gün önce o zaman söyledim öksürüyor diye burnuntıkalı serum fizyolojik yapıyoruz ondan dolayı burnunu güzelce her gün temizleyin dedi🙄
Kbr_kyr2018 Bizimde olmuştu biz buhar vermiştik ben buhar tavsiye ederim Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin
Nlngucluel Tokattt oda için Sinbo kullanıyorum evet sessiz su damlatmiyor bı de ben ayrıca nebulizator kullanıyorum şuan doktor ventolin falan verdi