Kbra_0101 Huzurum41 çocuk sayısına göre miktar degisiyor ilk çocuk bana 300 verdiler 4 üncü çocuğunu doğuran bı tanıdığa 600 verdiler
anayimbenana__ Melike-emirasaf sizinki öyle mi yatmıştı acaba? @Huzurum41 bana bir ay sonrasında yatacak dediler e-devletten bakıyorum hala yatmamış valla
Melike-emirasaf Su34_56 e devlete giriyorsun doğum parası yazıyorsun başta cikiyo zaten ordan formu dolduruyosun hesap bilgilerini giriyorsun sonra yatiyo zaten