Bebeğim 4.5 aylık. 3 gün önce ateşlendi doktora götürdük antibiyotik verdi ateşi geçti fakat şimdi de öksürük ve hapşırma başladı. Bugün tekrar doktora gittik ve larenjit yani ses teli iltihabı olduğunu söyledi. Antibiyotik iğneye başladık ve hergün nebulizatör uygulamamızı söyledi. Çok küçük olduğu için öksürükleri beni endişelendiriyor umarım çabucak iyileşir 😔 Aranızda bu hastalığı geçirmiş olan bebek anneleri var mı nasıl iyileşti bebişleriniz deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 💙