Babymommssss anneannesi ve babaaannesi ile vakit geçirmeye başladıkça alışır mutlaka,böyle devam ederse ve vicdan yaparsanız hiç işe baslayamazsınız. Havalar güzelken anneannesi ve babaaannesi dışarı çıkarmaya çalışsınlar,onlarla güzel vakit geçirdikçe,sevdiği şeyleri yaptıkça daha kolay alisabilir diye düşünüyorum