Ah kardeşlerim bi akıl verin nolur hata yaptım 😢😢
bebeğim 7 aylık yaramazdı tv çok dikkatını çekiyordu bir iki derken şimdi bağımlı gibi oldu yemek bile yemiyor açık olmadan 😢 önüne oturup saatlerce duruyor boynu ağrıyor yavrumun çoook pişmanım nasıl vazgeçirşcem çok korkuyorum gözleri bozulacak diye
işin kötüsü eltim ve kaynanamda sürekli açıyor durmadı mı izlesin diye ypk dıyorum zaten izliyor diyolar napıcam bi akıl nolur 😢😢😢