altntassrabia merhaba, benim ikizlerim 8bucuk aylık oldular. Eşim çalışıyor, gece gündüz tek başıma bakıyorum. Gündüz oyuncaklarla oynatarak, kitap okuyarak, yürüteçle-oyun halısıyla vs vakit geçirmeye çalışıyorum. Gün içinde ikisini aynı anda uyutmaya çalışıyorum yoksa temizlik,yemek hiç birşey yapamıyorum. Son bir kaç haftadır benim bebislerim de geceleri sık sık uyanıyor huzursuzlukları oluyor. Diş çıkarma döneminden kaynaklandığını düşünüyorum, inşallah geçer:(