Eylul03 ben yalnız olduğum için baya zorlandım yani ya daha erken olmalı ilk çocuk çok farkında olmamalı ya da aralarında 3_4 yaş olmalı gibi tabi herkesin aile yapısı yaşantısı farklı, büyük oğlum çok zorlandı psikolojik olarak değişik değişik davranışlar sergilemeye başladı insan vicdanen kötü hissediyo kendini ama bu durum tamamen aile yapısıyla ilgili yakınların, yardım edebilecek birileri varsa daha kolay olur o zaman ilk çocuğu parla götürürler ne bileyim evde oyun oynarla vs gibi yani kendini kötü hissetmez çok