momyy_ benim kızımda oldu doktor bepanthol nemlendirici krem söyledi eczaneden aldık her gün onu sürdük hala sürüyoruz azaldı çok şükür, her gün banyodan biraz sonra sürün. Klimayı hiç kapatmiyoruz isilik geçiyor ama sıcak geldiği an tekrarlıyor çocuğu asla sıcakta bırakmayın ve zibinla dursun sadece çorap giydirin