Merhaba. 2.5 yaşında Oğlumun perşembe öğlenden beri ateşi düşmüyor. İlk günler 4 saatte 1 yükseliyordu pedifen calpol dönüşümlü veriyorduk. İlaca cevap veriyor ama yine çıkıyor. Acile götürdük beşinci hastalık dediler. Bu kadar süredir normale düşmemesinden tedirgin oldum. Süre uzadı biraz sadece 7 saatte yükseliyor ama hala tam olarak bitmedi. Döküntüleri de var