Mree ay o bendede var hla 😂 iste evlat olunca herseyden korkar oluyosun bide benim kız tam herşeyi inceleme zamanında dalıp gidiyor bazen yutkunmayı unutuyor ustune birde dis zamanı bi cikartamadı. Gerçi bebekliginden beri vardi bu sorun aslında her ay duzenli kontrole goturuyorum doktorumuz zamanla gecer diyor ama gecmedi bi turlu kaynanamlarda psikolojimi bozuyor neden boyle oluyor neden yutamıyor sorulariyla psikolojimle oynuyor