Nova Merhabalar bebeğim için buzluğa şeftali, kayısı, incir, vişne gibi yaz meyvelerinden koymak istiyorum. Sizler nasıl koydunuz? Püre mi poşetleyerek vs mi?
Ceycey001 Nova bende düsünüyoru. Ama cıkartınca nasıl olur bilemiyorum mesela ikiye bölüp atsam şeftalıyı çıkartınca ezip versem veya dograsam nasıl olur cıvır mı ezilirmi tadındegisirmi bilemedim Kayısı buzluga atıp cıkartınca cıvıyo anca meyvesuyu gibi yapılabilir hamileyken tam cözülmeden cıakrtıp yiyodum çözdürünce cıvık oluyodu
Nova Ceycey001 Dilimleyip porsiyonlamak daha mantikli olur sanki. Ben de yulaf pisiriyorum ona kahvaltiya veya irmik yapiyorum oyle seylerde cesit olarak kullanmak icin dusunuyorum.
Nova Yarim_Kilo_Kiyma Tabii ki her sey mevsiminde guzel ama kis meyvelerinde cok cesit yok. Incire gelince oglum mor inciri cok sevdi ara ara vermeyi dusunuyorum.