sumeyye60 Kızlar doğumdan 40 gün sonra kanamam kesildi tam 6 ay sonra regli oldum geçen ay yani bu ayki regli döngum geldi ama 4 gün geciktim test yaptım iki kere negatif ama korkuyorum hamilemiyim diye acaba normal mi şuan regli olamam ne yapmalıyım
Dlrskara sumeyye60 emziriyorsan düzensiz olması normal doktor öyle demişti 1 sene bile Regl olmayabilirsin dedi bana ben 40ımdan sonra her ay düzenli oldum
sumeyye60 Anladımm 7 ay sonra olunca devamı gelir diye düşünmüştüm gecikince korktum evet emziriyorum