Daghan20 mecbur izliyor çünkü yalnızım küçükle ilgilenirken uyutacakken emzirecekken vs kendine herhangi bi zarar vermesin diye açıyorum onu açmasam mutlaka bişey yapıyor diğeri de durmuyor yanıma alsam, huysuz, sinirli iyice değişti inatçı laf dinlemiyor çok zararlı şeyler yapıyor bunları o küçücük kalbiyle biseyleri kaldıramadığı için yapıyor anlıyorum ama elimden bişey gelmiyor, zaten çok hareketli bi çocuk bi de bu zor davranislar hepimizi yıpratıyor açıkçası