Humeyrakeskin Kızlar bebeğim 7 aylık olmak üzere 1 haftadır huysuz gece ağlayarak uyanıyor yanıma alıyorum ama anlamadığım şekilde otururken ağlıyor yatırıyorum ağlıyor neler yaptınız siz ?
CuteBadesMama Humeyrakeskin Bende aynı durumdayım. Şu zamana kadar her şey çok güzeldi ve atak dönemlerini de takip ediyorduk ona göre sabırlı ve dinç kalmayı başarıyorduk ama bir haftadır eşimde bende aynı sizin gibi ne olduğunu anlayamıyoruz. Atak haftası da değil yarın tam 30. Haftasında olacak. Kontrole götüreceğiz yarın bakalım umarım ciddi bir şey değildir 😕
Meryemneva Bizde aynı dönemdeyiz ve aynı problem var 2 diş çıkardı rahatlar diye düşündüm ama devamlı uykuda ağlama ve huysuzluk var. Bekleyeyim burda
ADGA-41 Bnde aynı sıkıntı sürekli uyanıyor açta değil yanıma alıyorum duruyor hiç uyanmayan bebek şimdi saat başı ağlayıp uyanıyor doktor kontrolünden çıktık solemeyş unuttum bişeyı yok rutin kontrolde alışkanlık mı oldu acaba
Humeyrakeskin ADGA-41 bende ayın 7 sinde gideceğim soracağım. Benim kuzumda kalkmazdı anlamıyorum bu ara kalkmasını atak haftası da değil