Ilayda127 Kizlar ilk suyu ne ile verdiniz alıştırma bardağı mi pipetli suluklardanmi önerileriniz neler
Balbebeginannesiiii Ilayda127 philips avent kullandim ben ilk mor olandan sonra pipetliye gectik 9 aylik flndi pipetlidede icinde agirlik olan bir model var o guzel
marisback Ilayda127 munchkin mükemmel asla akıtmıyor 6 aydan beri kullanıyorum. Nuk da var bende o da güzel.
busrahnm-95 Ilayda127 evet pipetli bir iki denemeye hemen öğrendi suan rahat öncesinde kullandığım suluklar hep tıkıyordu kaçıyordu su
tubaks Ilayda127 bende munchkin kullandım pipetli başta içemiyordu dişini kaşıyordu pipetle bebekmeselesi Gamze hanımın reels videosunda anlattığı gibi yaptım 1-2 denemede alıştı