Aysimaninannesii Gaz problemimiz var hipp mamayı onerenler de var sma kararsızım hangi mama daha iyi kullanan var mı yada başka önereceğiniz mama varmı iyi gelen
Ogrenecekcokseyvar Aysimaninannesii 4.5 aylık kızım 2. Aydan biz hep hipp kullanmıştık. Bu ay 300 gr almış ve hipple doymuyordu 2 saatte bir mama içmek istiyor 150-180 ml civarı doktorumuzun önerisiyle sma aldık daha uzun süre tok tutuyor kızım aşırı gazlıydı bu arada hipp kullanınca hiçbir sorun yaşamadık sma da öyle birbirine çok yakınlar zaten