Good_mother Twitter’da sayfalar var o sayfalarda kaç kişi katılırsa kaç lot düşer hesapları var ona göre alış giriyorum minimum da 1 diyorum, bi de girerken şirketin yorumlarına mutlaka bakıyorum bazıları güven vermiyor onlarda da tavanları izliyorum satış olmaya başladığında satıyorum uzatmıyorum, ama bazı şirketler iyi oluyor onlarda durabildiğim kadar duruyorum, yeni halka arz gelince öncekileri bozup alıyorum öyle öyle kazandım baya