Kızlar bebeğim 11 günlük, düne kadar gece gündüz uykuları çok güzeldi ama artık bozuldu, ne gece ne gündüz doğru düzgün uyumuyor. Sürekli memede,sürekli emiyor. Çıkarınca ağlamaya başlıyor ama öyle böyle değil,sanki bi yerine bişey olmuş gibi. Doğal olarak pek yemek yiyemiyorum süt olmuyor sanırım. Biraz sütlerimin dolması için dinlenmeye ihtiyacım var, emzik vermem bir aydan önce diyordum ama versem mi bilemedim. Bi akıl verin nolur.