Kızlar annem köyden patlıcan getirmiş yani yiyip tüketilcek miktardan fazla. Kışlık konverse olarak ne yapabilirim. Köklemek imkanım yok fırında denedim de közlenmiyor yani, buzlukta da var karnıyarık ve yoğurtlama için bolca attım. Kahvaltılık soslar oluyor ya, pişirmeden rondodan geçirsem sonra domates sarımsak biber falan karıştırıp kaynatsam güzel olur mu acaba? Nasıl değerlendirelim bu patlıcanları. Direk bızttttt kaynat istiyorum kavurma işleri de zamanımı alır o da bende yok şu sıralar