Mervetnl off benim oğlan da 7aylık 1.5 yıl bekledim onu. ben de 4 defa adet oldum. 4 gün adet gecikmem vardı geçen ay eşim de kendinden çok emindi. ama ben kesin hamileyim diyordum test yaptım ve sürpriz ikinci yola çıkmış🤣 seni korkutmak için anlatmadım gerilmene sebep olduysa kusura bakma doktorlar doğum sonrası ilk 1 yıl düzensizlik olur diyorlar ama test yap en azından rahatlarsın stres oldukça gecikiyor, geciktikçe stres oluyorsun❤