Aaayysseee Ya bir kere daha post açmıştım sıkıldınız benden biliyorum ama şu an mama verirken fark ettim bunları üst kısmı böyle baya beyaz elleyince de sert ama anlamadım diş mi bu başka bir şey mi? Ablama attım diş gibi ama daha erken diyor ya bilemedim
Meri-Mel Aaayysseee Dişler sırası ile gelmiyor mu önce alt iki çıktı bizde kaç aylık erken cikanda var tek olsa direk pamukçuk derdimde disede benziyor çay kaşığı ile az biraz vurun dış sesi gibi mi en garanti yöntem
Aaayysseee Meri-Mel bende bilmiyorumki nasıl çıkıyor 4 ay 10 günlük…. uyanınca yapayım onu zarar vermez dimi
yagmurkokusu_ Meri-Mel bende öyle sanırdım ilk alt 2 diş sonra üst ön diş ön dişler daha dururken yan kesici patlamış dün farkettim sivri sivri ama önlerde hazırlıkta şuan huysuzluğu başladı gece uyandı ağladı filan. İştahta gitti dün bugün içtiği 3 biberon saat 8 de uyandı. Dünde 5 defa içti 2 yemek kaşığı da yemek o kadar.
Evaninanasi Aaayysseee hayır kuşum yeni yeni şişmeye başlamış. O şişliğin altında ince bir çizgi şeklinde şişlik olmayan yer var ya ora da şişecek. Minik minik balon varmış gibi komple şişecek o bölge sonra ucu çıkacak. Daha var yani 🤷🏻♀️
tosbiksmoms Aaayysseee etrafimda once üst dış cikarani hic görmedim kızım da 4 ay 23 günlükken alttan çıkardı şu an birkaç gün sonra 5 aylık olcak iyice çıktı. Bilemedim yani.
Aaayysseee Evaninanasi hee anladım kanka yani daha yeni başlıyor diyorsun, bundan sonra en iyisi ben sana özelden atim 😂
Nikita Aaayysseee benim kızımda böyle beyazlık ortaya çıkıyor ve haftasında diş çıkarıyor. Dört dişinde de böyle oldu.
YatinZibarinEw Aaayysseee cay kasigiyla vurdunmu cit cit ses geliormu oyle anlarsin disi yoksa tam cikmadi zaman aliyor alttaki damagina yavas yavas vur ses geliormu
Evaninanasi Aaayysseee at ama daha yeni başlıyoruz diye düşünme yani bu şekildeyken çok huysuzluk yapmaz ama böyle o altlar da şişip tamamen kabarınca yandım Allah diyorsun dkndmdmdm