Belime kadar saçlarım vardı ama artık başa çıkamıyorum hem çocuk hem işe başlıycam tekrar.. taramaya bile vaktim olmuyo artık.. sabah gittim baya minicik toplanabilecek kadar çatır çatır kestirdim geldim . Oh be dünya varmış.. yıka çık mis gibi.. kafam rahatkadı resmen hafifledim. Ağırlık yapıyomuş bildiğin.. hiç cesaret edemezdiö kısa saça ama çok rahatmış valla.. neden daha önce yapmadım ki böyle bi çılgınlık..vallahi hafifledim 😅😅 maşa mı yapsam toplasam mı düzleştirsem mi derdi yok.. tara çık bitti gitti