nazli_19 Aselinannesi7741 mamanin içine koyabilirsin sıkıntı olacağını sanmıyorum sağlık ocağındaki hemşireye bi sor istersen sürekli de fitil koyma çocuğa yazik
tubaelif Aselinannesi7741 Dr günde bir zeytinyağı ver dedi kabızlığı oyle gecmişi sma da. 4,ayda aptamil gectık.
Aselinannesi7741 Herkese cok teşekkür ederim bende napacagımı şaşırdım siz tecrübeli annelere o yüzden sormak istedim bugün olmadı bi cay kasıgı zeytin yagı vereyim inşallah düzelir ya cok üzülüyorum
tubaelif Aselinannesi7741 Dr tavsiye etmişti aptamil kabızlık yapmaya ildir deneyin diye denedik yapmadı devam ettik