Merhaba, oglum 8 aylık ust 2 disi iyice kabardi hatta uclari biraz cikti bile diyebilir baya gozukuyor. Birkac gundur huzursuzlugumuz vardi , dun gece atesi 38 e cikti calpol verdik ama sabah tekrar 37.5 e cikti. Calpol veriyoruz ama sonrasinda tekrar yukseliyor. İstahinda bir sıkıntı yok ama keyifsizlik ve uyuyamama halleri devam. Bu tarz bisey yasayan varmi bu şekilde normalmi ? Acaba usuttude onunla dis mi birlesti diye dusundum ama bu sekilde devam ederse bi acile goturecegim.