Eşimle anlaşmalı boşanmayı düşünüyoruz fakat ayrı şehrilerdeyiz. Anlaşmalı boşanmak için neler yapmak lazım bu işlerde avukat tutulmalı mı yoksa direk e devletten başvuru mu yapmalı hiç bir fikrim yok. Başından geçen yada bilen birisi bilgi paylaşabilir mi lütfen. Mal paylaşım da konuya dahil oluyor mu tek celsede boşanma için ayrı dava mı olacak