Merhaba, bu konuyla ilgili 2. Yazışım oluyor. Bebeğim 14 aylık, şuan destekli yürüyor ayakta duruyor ya da yürüme arkadaşı ile yürüyor. Henüz kendi başına adım atamıyor ayağından olduğunu düşünüyorum. Bebeğimin ayağı dışa dönük yürüyor, çocuk doktorumuzda , ortopedi doktoruda sağlık açısından bir şey olmadığını söylediler. Elle muayene ve ultrasyon çekildi her hangi bir problem yok kalçada ya da bacaklarda çok şükür. 6 ay takip etmemizi soyledi doktor ama bu çocuk 6 ay boyle yürümeye iyice alışıcak endişem bu. Ayak yapısı o şekilde alışıcak diye korkuyorum, ne ortapedik ayakkabı ne her hangi bir şeyde onermediler ama ayağı dışa dönük devam ediyor kesinlikle duzeltmiyor. Bunu yaşayan oldu mu ya da bildiginiz birileri oldu mu düzeldi mi? Kimisi yürüdükçe duzelicek diyorlar ama ben bu şekilde alışmasından çok endişeliyim..