Ysgl26 been çok memnunum roborock s7 kullanıyorum moplu ve çekim gücü harika çekim gücü ve paspasın ovma gücü ayarlanabiliyor keşke daha önce alsaydım elim ayağım oldu evim dublex ve gayet güzel en yüksek çekişte çalıştırırsam şarjı yetmiyor ama dublex olmayan evlere yeterde artar