Merhabalar başına gelen var mı diye sormak istedim ne yapabiliriz bebeğim 2 yaşında havuza girmişti üşüttü mü mikrop mu kaptı bilmiyorum 2 gündür ishali var tatildeyiz yakınlarda hastane de yok kusma 2 defa oldu başka olmadı dün gece de ateşlendi ne kullanabilirim antibiyotik mi iyi gelir acaba ?