Naciyeylmz Kizlar şuan biraz sıkışık durumdayiz bnm kendi birikimm var annem arada verir onlarla biriktirdim kızım iki yaşında ona iki yaş çekimi yaptırmak istiyorum birikimimle eşim yaptiramiycagii için sorum şu sizce geçerek li mi yaptirsammi yaptirmasammi
Meliha1234 Naciyeylmz bu işi uygun fiyata yapan kişiler de siz foto atıp konsept şeklinde size geri atıyorlar geçen sene bir arkadaşım kızına yaptırdı o şekilde 6 foto 250 TL idi ama aynı stüdyoda çekilmiş gibiydi
AslaninAslanAnnesi20_02 Çok gerekli şeyler değil benim fikrimce ama güzel hatırlar da kalıyor ve en önemlisi içinizde kalmaması. Daha önemi bir ihtiyacınız yoksa yaptırabilirsiniz bence.