Hep çıktık 46 günlük şuan gaz sancıları var ama olduğu zamanlar az çok belli sabaha karşı ve akşam oluyor. Ona göre çıkıyorum. Dışarı çıkınca hemen uyuyorlar zaten. Mama kullanıyorsanız yanınıza alabilirsiniz. Benim bebeğimde gazlı bir kere parkta çok ağladı eve geri döndüm yakınlara gidersiniz