gmzshn
Bende burda bekleyeceğim, 10 aylığız bıraktırmak istiyorum ama yok mamayı içmeyene kadar uyumuyor ya valla helak oldum artık, kilosu normal alışkanlık haline geldi bence o yüzden kalkıyor, bi arkadaşım var bebeklerimizin 3 hafta araları var yani o küçük çocuk 2 aylıktan sonra gece hiç kalkmıyormuş anlamadım kı nasıl bıraktırırım