rozeriin Bende kıyamadım ama keşke kıysaymışım. Belki yine yeterli gelmezdi ama uzunlu kısalı, cılız olmazdı en azından. Ara ara uçlarında kesiyorum o cansız görüntü azalsın diye. Şimdi şampuandan sonra arkaları gürleşti gibi . Bir deneyin siz de şampuanı. Belki kazıtmaya gerek kalmaz. Benim kızımn şaçı doğduğun beri az ve ince zaten .