Kızlar merhaba bebeğim 4 ay 10 günlük boyu 66 cm kilosu 7.300 doğum kilosu 3.300 dü doktorumuz kilomuzla ilgili hiç bir uyarıda bulunmadı çok şükür sağlığıda yerinde ama 4. ay aşısında sağlık ocağı hemşiremiz çok üst sınırda olduğunu söyledi mama verirsen böyle olur gibi hatta bende mama içipte zayıf olan bir çok bebek olabilir dedim ben ve eşimde boylu yapılıyız gayet normal dedim ama sinirimi bozdu gerçekten sizde durumlar nasıl tabi sağlıklı olsunlarda en başta🙏♥️