Bu doktorlar da nekadar bambaska konusiyor.
Valla is artik inanma mevzuusuna döndü😶
1 yasina dek, bebekler su ihtiyacini annesutu/mamadan aliyorlar.
Ek gidaya gecince, alismasi icin, bir miktar su icirabilirsin, 30 ml kadar yeterlidir.
1 yas itibariyle, asil su ihtiyaci basliyor.
Benim doktorlarim hep bunu soyledi, sosoyal medyada gordugum doktorlar da.