Arkadaşlar sizden öneriye ihtiyacım var kızım 1 yaşına yeni girdi 4 aylıkken başladığımız kan ilacını o zaman denedim iciremedim başka doktora gittim o da portakallı olanı verdi onu da kabul etmedi bende çözüm olarak keçiboynuzu pekmezi vermeye başladım ama geçen aşı için gittiğimizde doktorumuz kansızlık var dedi vermeye çalışıyorum ama hiçbir şekilde almıyor ağzına alsada geri tükürüyor nasıl verebilirim önerileriniz varmı