Hazalibis Merhaba anneler. Bugün 5 günlük olduk ve birbirimize alışmaya çalışıyoruz. 2 gündür gece 12den sonra kızımda inanılmaz huysuzluk var ne yapsak ne etsek geçmiyor sabah 4e kadar direniyor. Bu durum normal midir? Ne yapmam gerekiyor?
-Tusemcimm- Hazalibis gaz olabilir mi? Ikınma durumu ayaklarını karnına çekme durumu var mı bide yenidoğan bebekte daha uyku düzeni beklenmez
Myagmurr Hazalibis gece gündüz ayırt edemiyor böyle şeyler yeni doğan döneminde çok normal sadece biraz sabır☺️ Ama şöyle akşam ılık duşa sokup sonrasında yağ ile masaj yaparsanız daha sakinleşir gazı varsa rahatlar 🙏🏻 Daha güçlü ememedikleri içinde çok hava yutuyorlar
sedaksoy Myagmurr 5 günlük göbek bağı düşmemiş olabilir duş yerine pamukla ılık suyla temizleyip yağ ile masaj yapsa olabilir birde ben ten tene temasla uyuturdum
Myagmurr sedaksoy bizim 4.günde düşmüştü🤷🏻♀️ Ama tabi her bebek farklı.. doktorumuz bize yıkayabilirsin sadece ıslak bırakma demişti.. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️