Dogdugun beri cok ağlak bi bebegim var düşününki dogdugu ameliyathanede calısanlar sok oldu o aglamasına. Aglamadıgı zamanlarda da asırı gülen. Cok garip ama ortası yok cocugumun. 4. Aya kadar cok zordu her sey. Biraz sanki rahatlıyorum dedimki 8. Aya girdik hatta 9 aylık olcak. Her sey eskiye döndü. Odadan cıkamıyorum cıglık kıyamet. Mama içmek ek gıda almak istemiyo. Uykuya gecisleri zorlastı. 8 9 aylık anneler varmı buralarda , dertlesmek istedim