Zeyzeyim A_ker al bizdende okadar delirmeye ramak kala uyuyo 😒 her gece aynı uyutmak zor geliyor artık resmen uyku saati gelmesin diyorum 🙄
A_ker Nazlicicegim son bir haftadır bu şekilde ben de düşünüyorum ama bir şey bulamadım gündüzleri gayet keyifli normalde de gece uykusu güzel olan bir bebektir
A_ker Poncikbirannis zaten gece beslenmesine devam ediyorum karnı doyuyordur sık sık da besleniyor çünkü
Nazlicicegim A_ker Eskiler huy değiştirir derler yeni nesil atak dönemi diyor belki o döneme girmiştir geçicidir diye düşünüyorum