Bu aralar çok zor geçiyor her şeye ağlama,isteklerinin olmadığı anda kendini yere atıp 2 saat aglaamak skksks,bana vuruyor sinirlenince , zaten habire ağlıyor. Örn suyun kapağını acamayinca kıyamet kopuyor ,klimanın kumandasını yere fırlatıyor alıp tekrar alıp tekrar sürekli her şeyi yere atıyor .Çok sabrettim çünkü vicdan azabı çekiyorum yemiyor adam akıllı.Esimle tartışıyoruz habire sen bu hale getirdin diyip duruyor biraz kız tepki göster ki yapmasın etmesin diyip duruyor eşim kızınca oğluma bende tartışıyorum direkt eşimle. Sürekli bağırarak sert şekilde oğlumla konuşuyor. Az önce yemek hazırlamaya gittim oğluma oğlumda alt buzlugun kapağını açıyor sorun şu ki tam açılmıyor kapak dibine petek yapmışlar açınca o sivri yere denk geliyor ve dolabımı bu şekilde sürekli vuruyor oğlum yapma diyorum gülüyor tekrar yapıyor dolabim çukurları çizikler oldu bu zamana kadar sabrettim artık oğluma sinirlendim ama kızmadım yeter oğlum yapmaaaaaa durrr gibisinden bayağı sesli söyledim ama yine kapatmaya çalışıyorum dolabı yine izin vermiyor bağırıp ağlıyor illa oraya vuracak eşim odadan geldi bana bağırdı öyle bir bağırdin ki bir şey oldu sandım diyor kendime şaşırdım. Oğluma kızdı yine yapma şunu diye tartıştık . Sizle mi uğraşcam ikinizde bir yandan cirliyorsunuz. Diyip gitti odaya oğlumuda götürdü bej çok kötü oldum benim yüzümden kızdı diye . Direkt odaya gittim yine tartıştık yani .Ben sesime dikkat ediyorum oğlum anlamasın diye ama çok yorucu valla bu ne böyle neden oluyor . Allah aşkına çok üzülüyorum böyle olunca 2 yaş dedikleri şey mi yoksa oğlumun huyu mu böyle olacak anlayamiyorum