seizetheday Kocamdaaakocammm ilkinde kaçıncı haftada olmuştu ben 41 E kadar beklemiştim bu daha erken olabilir mi diye soruyorum 37 38 gibi
seizetheday Urazkom 37den sonrası normal olduğunu biliyorum 39dan önce yapmıyorlar mı anlamında demiştin teşekür ederim