Kızlar yüz en geç biten bölgeymiş sanırım, birde ben zamanında sivilce ilacı kullandım o yüzden yüzüm biraz hassas korkuyorum açıkcası lazerden, birde evet tüy olarak var ama kıl gibi değil yüzümdekiler, tüm yüz değilde sadece bıyık bölgesine lazer yaptırsam o da mı geç bitiyor acaba yoksa hiç bıyığa bile girişmesem mi 😂