Noname21 attığınız görsel kullanıcı yorumu içeriyor bir uzman analizi değil. Ona bile vakti olmayan insanlar olabilir. Evladı için düşünmüş almiş ilik suyu almayı akıl etmiş. Annelerin üstüne çok fazla gidiyorsunuz. Sevgi versin, ilgi versin herkes mükemmel anne olmak zorunda değil iyi anne olalım yeter. Yorumunuz çok sert, kendiniz yapsanız daha iyi ama siz bilirsiniz tarzı bir şey diyebilirdiniz. Annelik zaten çok zor bir de birbirimiİ eleştirerek daha da moral bozuyoruz. Bence herkes yardımlaşmalı.