Mervemim hastanede bu makina vardı. İlk 4 gün bebeğimiz yoğun bakımdaydı. Süt bu makina sayesinde geldi. Bir de Bebek prematüre olduğu için güçlü ememiyordu. Bu makinayla sağım yaparak sütümü arttırdık. O dönemde çok araştırmadım, hastanedekiler bunu önerdi biz de çok memnun kaldık. Evde manuel pompa da var, 3 aydan sonra ihtiyaç duyacağımı düşünmüyorum; manuel pompaya geçiş yaparız.