Dun aniden Kalp carpintisi nefes alamama basladi böyle nefesimi asla tam anlamiyordum bayginlk hissi vardi suya girdm biraz rahatlatti sonra usume hissi geldi duştan cktm sıcak basma hissi oldu elimde hafif bi karincalanma oldu ama cabuk gecti kalp carpintim ara ara devam etti hâla da devam ediyor daralıyorum ama dunki gibi aşırı değil suan 30 gün oldu doğum yapali panik atak belirtilerine benziyor ama durduk yere olurmu ve carpinti ertesi gunde devam edermi