Merhaba 7 aylık bebeğim var anne sütü alıyor . Dr sorduğumda biri açıcı yasak dedi diğeri bitkisel boya ile boyatılabilir dedi . Tahmin edersiniz ki insan anne olunca kendini bebeğine adıyor özellikle ilk aylar kendisiyle pek ilgilenemiyor . Ama artık sıkıldım kendimden çok sıkıldım… Kendime vakit ayıramıyorum bari biraz değişiklik yapayım iyi gelir diyorum . Kendi saç rengim oldukça koyu . İçinizde emzirirken boyatan renk açtıran oldumu nasıl bir yol izlediniz acaba ?