Benim göğsüm hiç gergin değil sütümün bebeğime yetmediğini düşünüyorum çünkü bir haftadır akşamları çığlık çığlığa ağlıyordu bir kere mama vereyim açlıktan mı acaba dedim ve mama içtikten sonra sakinleşti kendiliğinden uyudu. İlk başlarda böyle değildi göğüsüm dolu doluydu ama artık öyle değil bu durumda ne yapılır başına gelen var mı?